19 nov. 2011

Rugaciuni in cinstea Sfintei Rita

In numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh. Amin. Dumenzeule vino in ajutorul meu, Doamne grabeste-te sa ma ajuti!
1. O, sfanta Rita, deosebita mijlocitoare in lucrurile grele, tu care cu eroica rabdare si resemnare ai indurat multele suferinte cu care Mirele ceresc ti-a presarat viata, cere-ne de la Iubirea Rastignita ca sa induram diferitele necazuri ale vietii, toate dupa voia Sa dumnezeiasca.
Tatal nostru... Bucura-te Marie... Slava Tatalui...

2. O, sfanta Rita, deosebita mijlocitoare in lucrurile grele, tu, care ai iubit in modul cel mai inalt Patimile si Moartea Mantuitorului, care zi si noapte petreceai in Ranile Sale sfinte si ai dobandit de la El harul de a fi strapunsa in frunte de un spin din cununa Rastignitului, fa ca prin rugaciunile tale puternice, inima sa ne fie strapunsa de spinul viu al parerii de rau pentru pacatele noastre.
Tatal nostru... Bucura-te Marie... Slava Tatalui...

3. O, sfanta Rita, deosebita mijlocitoare in lucrurile grele, tu care esti recunoscuta ca sfanta Imposibilitatilor si cu acest nume esti chemata in ajutor cu multa evlavie, obtine-ne de la Dumnezeu harul, ca noi care am lipsit de la datoriile catre El, sa ne intoarcem la sanu-i iubitor si aici sa ramanem credinciosi si statornici in toate zilele noastre, incheindu-le cu moartea pretioasa a dreptilor spre a veni sa aducem impreuna cu tine neincetate multumiri si laude lui Dumnezeu si Preasfintei Fecioare Mame si Indurerate Maria.
Tatal nostru... Bucura-te Marie... Slava Tatalui...

2 comentarii:

  1. Sfanta Rita iti multumim noi Maria Balazs,Carmen Balazs,Mihai Balazs ca ne-ai eliberat:sufletele,casele,mintile,inimile,trupurile,gendurile din lanturile sectei satanice studenti in biblie si ai departat de la noiaceasta secta si pe reprezentantii ei mincinosi.Astfel fiind eliberat am putut sa vedem frumusetea vietii si sa ne dorim sa o traim.Amin

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasta rugacine rostita cu credinta fare minuni. M-am rugat neincetat, seara de seara pentru tatal meu si astazi am avut parte de o minune!!! Sf Rita iti multumesc din suflet. Pe data se 7 ianuarie medicii ne spuneau ca ar fi bine sa ne pregatim pt ca starea tatalui este grava.( sangele , globulele, trombocitele erau date peste cap, parea a avea un cancer, abea respira avand probleme la plamani) am suferit groaznic, m-am rugat ziua noaptea la sf Rita si am citit canon catre toate puterile ceresti ...nu aveam nici speranta de la medici, doar speranta si incredere ca Dumnezeu ma va asculta si asa a si fost.vineri 14 ianuarie doctorii ne spun ca starea s-a imbunatatit si ca il bor externa saptamana viitoare!. Oameni credeti cu adevarat si Dumnezeu va va ajuta. Un miracol, ieri seara m am rugat la Sf Rita sa faca o minune sa respire bine tatal meu astazi auzindu l la telefon imi spune ca a renuntat la oxigen si ca de 6 ore sta fara iar saturatia din sange este de 97 aproape perfecta... nu pot sa exprim.in cuvinte cera ce simt, gandindu-ma ca saptamana trecuta pe marti era vb ca tatal meu nu ar fi reusit sa supravietuiasca pana marti ... MULTUMESC DOAMNE, OAMENI CREDETI ,RUGATI-VA SINCER SI CU INCREDERE IN DUMNEZEU SI EL VA VA INPLINI TOAT , NUMAI SA CREDETI IN EL . 🙏

    RăspundețiȘtergere