17 nov. 2011

Rugaciune 2 catre Sfanta Rita

O, sfanta Rita cerul s-a intunecat deasupra mea, rugaciunea nu mai patrunde pana la Tronul lui Dumnezeu.Stiu prea bine ca pacatele sunt cauza unica a pedepselor care ma lovesc. Curajul de a ma indrepta catre Isus cel Rastignit este slabit, deoarece de atatea ori am dispretuit mila sa si acum ii simt mania teribila. Mana Sa apasa greu asupra mea. 
Vad ca nu merit iertare si cu inima indurerata imi deplang starea nenorocita. Spune tu, o, sfanta Rita oare trebuie sa pierd orice speranta? Nu! Isus ne-a dat prin tine o protectoare puternica, care sa ma ajuti sa dobandesc de la El iertarea pacatelor mele grele si vointa ferma de a nu-L mai supara. 
Cu aceasta hotarare in inima si pe buze ma indrept catre tine sfanta Rita, facatoare de minuni si te rog sa obtii de la Isus harul trebuincios in incercarea in care ma aflu ostenit(a), dezolata(a) si parasit(a) de toti. Ajunge doar un cuvant al tau sfanta Rita si cerul se va deshide iarasi pentru mine, spre a-mi aduce iertare si mila. Amin.
3 Tatal nostru...3 Bucura-te Marie...3 Marire Tatalui...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu